Povijest

Prizma CPI i njen tim nastavljaju svoj kontinuitet poslovanja, te i dalje nude sva poslovna znanja i iskustva stečena od početka poslovanja 2000. godine, kako sadašnjim tako i budućim klijentima i partnerima.

Kratak pregled kroz povijest:

  • agencija osnovana kao PRIZMA Istraživanja 2000., koju je karakteriziralo korištenje moderne tehnologije i naprednih pristupa istraživanju
    • agencija je nudila sve vrste usluga istraživanja tržišta, s naglaskom na optimizaciju metodologije i regionalna iskustva
    • glavni projekt: Daily CATI Omnibus
  • od 2001. Prizma istraživanja (Hrvatska) i CATI (Slovenija) produbili su suradnju:
    • surađuju na razvoju novih istraživačkih rješenja
    • zahedno rade s regionalnim partnerima
  • 2007.  Prizma istraživanja (Hrvatska) i CATI (Slovenija) ujedinile su snage pod jednim imenom VALICON, s ciljem lakšeg i bržeg razvoja obiju agencija u regiji, te olakšanju isprepletenih poslovnih procesa
  • krajem 2009. agencije se ponovo odvajaju, a Agencija vraća svoj nekadašnji naziv: PRIZMA Centar za poslovnu inteligenciju (Prizma CPI)