Istraživanje provedeno od prosinca 2024. do ožujka 2025. obuhvatilo je više od 1.100 ispitanika iz Generacije Z, s ciljem proučavanja povezanosti mentalnog zdravlja i korištenja umjetne inteligencije.
Istraživanje otkriva da AI koristi manje od polovice poduzeća, dok samo 3% ima formalnu strategiju. Najčešće se primjenjuje u marketingu i prodaji, dok napredne tehnološke i operativne uporabe zaostaju.
Rezultati trećeg ispitivanja javnog mnijenja u sklopu znanstveno-stručnog projekta "𝗣𝗲𝗿𝗰𝗲𝗽𝗰𝗶𝗷𝗮 𝘂𝗺𝗷𝗲𝘁𝗻𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗹𝗶𝗴𝗲𝗻𝗰𝗶𝗷𝗲 𝘂 𝗥𝗛" prezentirani su javnosti 23. 9. 2025 riječ je o transverzalnom istraživanje percepcije umjetne inteligencije u RH 2023-2025.
Istraživanje pokazuje da je plaća primarni motivator Generacije Z, ali uz nju veliku važnost imaju ravnoteža posla i privatnog života, pozitivno radno okruženje i mogućnosti za napredovanje.
Objavekmikulec2025-10-01T10:43:06+02:00